Mother of five, 27, shot and killed at a Del Rio convenience store


Del Rio, TX - On Friday evening, Del Rio Police Department officers responded to an emergency call at the Val Verde Regional Medical Center in reference to a woman that had been shot in the face.


A witness transported the woman to the hospital after being shot outside a local convenience store.

Witnesses reported that a known man, whose name was provided to the investigating officers was the one that opened fired at the location.


The woman identified as Amanda Riojas, 27, was declared dead at the Hospital.


According to sources, the young woman was mother to five children.


An alleged suspect identified as Robert Evans Jr was arrested and remains in custody on a murder charge with a $500,000 bond.


The case remains under investigation by the Del Rio Police Department.





Madre de cinco hijos, de 27 años de edad, asesinada por disparo de bala en una tienda de conveniencia de Del Rio


Del Rio, TX - El viernes por la noche, oficiales del Departamento de Policía de Del Rio respondieron a una llamada de emergencia en el Centro Médico Regional de Val Verde en referencia a una mujer que había recibido un disparo en la cara. Un testigo transportó a la mujer al hospital después de que le dispararan en una tienda de conveniencia local. Los testigos informaron que un hombre conocido, cuyo nombre se proporcionó a los oficiales de investigación, fue el que abrió fuego en el lugar. La mujer identificada como Amanda Riojas, de 27 años, fue declarada muerta en el hospital. Según fuentes, la joven era madre de cinco hijos. Un presunto sospechoso identificado como Robert Evans Jr fue arrestado y permanece bajo custodia por un cargo de asesinato con una fianza de $ 500,000. El caso sigue siendo investigado por el Departamento de Policía de Del Rio.

Powered by Smart Ad

smartadtrans.png
  • Facebook Social Icon

© 2020 by Eagle Pass News Leader.