Female, 27, arrested for assaulting brother while highly intoxicated in drugs, police say


Eagle Pass, TX - Maverick County Sheriff Deputies were dispatched to the 200 block of Candelario Montalvo in reference to an emergency call on Monday.


Upon arrival a complainant advised deputies his daughter had arrived at the home under the influence of an unknown narcotic and began assaulting her brother.

Deputies then observed a female subject in an aggressive state. A Tribal Police unit nearby assisted in detaining the female subject.


The aggressor was identified as 27-year-old Alexandra Noriega, who was taken into custody after a brief struggle.


She was then transported to the Tom Bowles Detention Center for processing.




Mujer, de 27 años, arrestada por agredir a su hermano mientras estaba muy intoxicada con drogas, dice la policía


Eagle Pass, TX - El Lunes, diputados del sheriff del condado de Maverick fueron enviados a la cuadra 200 de Candelario Montalvo en referencia a una llamada de emergencia. Al llegar, un demandante informó a los oficiales que su hija había llegado a la casa bajo la influencia de un narcótico desconocido y comenzó a agredir a su hermano.

Los diputados observaron a un sujeto del sexo femenino en un estado agresivo. Una unidad de la Policía Tribal cercana ayudó a detener a la mujer. La agresora fue identificada como Alexandra Noriega, de 27 años, quien fue detenida después de una breve lucha. Luego fue transportada al centro de detención de Tom Bowles para su procesamiento.