Father, son arrested in connection to murder of La Pryor man


Zavala County, Texas - At the early beginning of New Year's day two men were arrested by the Zavala County Sheriff's Office in connection to the murder of a 38-year-old man.


The deceased victim was identified as Abel Longoria, 38, who was pronounced dead shortly after first responders arrived.

Longoria died due to a major artery that was cut with a knife during an alleged altercation with the suspects.


David Castillo, 51, and Daniel Castillo, 25, father and son were both charged with the murder.


The incident took place at the 500 block of Evelyn Street in La Pryor, Texas at a New Year's party at around 2:45 am.


According to ZCSO, the victim attended the party when the suspects who were not invited arrived looking for him.



Padre, hijo arrestados en relación con el asesinato de hombre de La Pryor


Condado de Zavala, Texas - Al comienzo del día de Año Nuevo, la oficina del Sheriff del condado de Zavala arrestó a dos hombres en relación con el asesinato de un hombre de 38 años. La víctima fallecida fue identificada como Abel Longoria, de 38 años, quien fue declarada muerta poco después de que llegaron los primeros en responder.

Longoria murió debido a una arteria principal que fue cortada con una navaja durante un supuesto altercado con los sospechosos. David Castillo, de 51 años, y Daniel Castillo, de 25, padre e hijo fueron acusados ​​del asesinato. El incidente tuvo lugar en la cuadra 500 de la calle Evelyn en La Pryor, Texas, en una fiesta de año nuevo alrededor de las 2:45 a.m. Según ZCSO, la víctima asistió a la fiesta cuando los sospechosos que no fueron invitados llegaron a buscarlo.





Powered by Smart Ad

smartadtrans.png
  • Facebook Social Icon

© 2020 by Eagle Pass News Leader.