EP man steals L.A. Guns musician's guitar, gets caught


Eagle Pass, TX - EPPD responded quickly responded over the weekend to a Main St. downtown concert in reference to an electric guitar worth $2,000 stolen from a member of the rock band "LA Guns".

Despite the success of the concert which attracted a great multitude of attendees, the alleged thief identified as 28-year-old Luis Enrique Treviño, according to police, decided to steal the musician's instrument.


Police say, the suspect also took a woman's purse from a vehicle parked around the downtown area where the concert took place on Saturday evening.


The man was arrested and transported to the Tom Bowles Detention Center.





Hombre de EP roba guitarra de músico de L.A. Guns, es atrapado



Eagle Pass, TX - El departamento de policia de la ciudad de Eagle Pass respondió rápidamente durante el fin de semana a un concierto en el centro de Main St. en referencia a una guitarra eléctrica que le fue robada a un miembro de la banda de rock "LA Guns".

A pesar del éxito del concierto que atrajo a una gran multitud de gente, el presunto ladrón identificado como Luis Enrique Treviño, de 28 años, según la policía, decidió robar el instrumento del músico. La policía dice que el sospechoso también tomó el bolso de una mujer de un vehículo estacionado alrededor del centro de la ciudad donde se realizó el concierto el sábado por la noche. El hombre fue arrestado y transportado al centro de detención de Tom Bowles.

Powered by Smart Ad

smartadtrans.png

© 2020 by Eagle Pass News Leader.

  • Facebook Social Icon