EP man, 21, arrested for racing with 1-year-old baby on board, police say


Eagle Pass, TX - Maverick County Sheriff deputies arrested a 21-year-old Eagle Pass man after reports of racing with vehicle on the Veterans Blvd highway on Sunday evening.


A 1-year-old baby was found to be a back-seat passenger of the vehicle involved in the incident.

The man identified as Andrew Briones was charged for possession of marijuana. child endangerment and racing on highway charges.


Child Protective Services (CPS) was contacted in reference to the incident, the subject was transported to the Tom Bowles Detention Center.






Hombre de EP, de 21 años, arrestado por involucrarse en carreras con un bebé de 1 año a bordo, según la policía


Eagle Pass, TX - Los agentes del sheriff del condado de Maverick arrestaron a un hombre de Eagle Pass de 21 años de edad después de reports de carreras con vehículos en la carretera del loop de los Veteranos el domingo por la noche. Se descubrió que un bebé de 1 año era un pasajero del asiento trasero del vehículo involucrado en el incidente.

El hombre identificado como Andrew Briones fue acusado por posesión de marihuana. Poner en peligro al niño y involucrarse en carreras de automovil en carretera. Se contactó a los Servicios de Protección Infantil (CPS) en referencia al incidente, el sujeto fue transportado al Centro de Detención Tom Bowles.

Powered by Smart Ad

smartadtrans.png

© 2020 by Eagle Pass News Leader.

  • Facebook Social Icon